четвер, 11 лютого 2010 р.

я не хочу бачити ядерний могильник за вікном!

ДЕПУТАТИ ЗНОВ СПРОБУЮТЬ ДАТИ "ДОБРО" НА СТВОРЕННЯ ЯДЕРНОГО МОГИЛЬНИКА ПІД КИЄВОМ!!!

ДРУЗІ!!!
ДАВАЙТЕ РАЗОМ ПРОТИДІЯТИ ЦЬОМУ!!!

До речі, звернення лідера Партії Зелених Тетяни Кондратюк з цього приводу:

Законопроект №5050 Про будівництво сховища відпрацьованого ядерного палива знову з’явився у порядку денному роботи сесії Верховної Ради. Про це повідомила Голова Партії Зелених України Тетяна Кондратюк.

«Минулого разу, своїми активними діями, наполегливими вимогами, символічним захороненням «ядерних відходів» під стінами парламенту, зверненнями до перших осіб держави та до кожного народного депутата індивідуально, розповсюдженням інформації у ЗМІ нам вдалося уникнути прийняття цього законопроекту. Його було знято з порядку денного минулої сесії. Проте у новому сезоні народні обранці знову планують розгляд цього питання, законопроект №5050 є у переліку документів, що розглядатимуть на 6-ій сесії ВР», - заявила лідер ПЗУ.

За її словами, на 450 листів, що були надіслані народним депутатам, отримано відповіді лише від 14. Це дуже красномовна цифра. Так народні обранці опікуються тими, хто їх обрав та надав кредит довіри.

«Ми вкотре закликаємо народних депутатів відмовитись від цієї страшної ініціативи і не голосувати за законопроект №5050. Ціна питання – людські життя.

Ми ще раз звертаємось до кожного українця, до засобів масової інформації об’єднати зусилля і не дати вкрасти безпечне й екологічно чисте майбутнє у нас і у наших дітей», - зазначила Тетяна Кондратюк.

Нагадаємо, розгляд законопроекту №5050 був запланований на 17 грудня минулого року, у переддень Святого Миколая. Завдяки активним діям Партії Зелених законопроект було знято з порядку денного сесії.

ПЗУ виступає проти будівництва ядерного сховища у Київській області та вважає, неприпустимим той факт, що у супровідних документах до законопроекту відсутні обов’язкові документи, серед яких висновок державної екологічної експертизи.

Окрім того, Міністерство охорони навколишнього природного середовища мало серйозні, аргументовані зауваження до законопроекту №5050, котрі не враховані Урядом.

1 коментар:

  1. Сьогодні я такий щасливий, бо Бог зробив це для мене, переживши важкі часи з іншими позикодавцями, і нічого не виходить, я збирався втратити віру і надію, але все одно маю бути стійким і переслідувати те, що шукаю. Я щасливий сьогодні, бо Бог скерував мене до найкращої Позикової компанії, і я ні про що не пошкодував, зв’язавшись з ними, і моє сердечне бажання було задоволено, і мені дали вказану суму, про яку я просив (300 000,00 дол. США), гроші були сплачені мій рахунок після двох тижнів розмови з компанією, і вони не напружували мене і не боліли при отриманні цієї позики від них, інші члени моєї родини та друзі, яких я їм направляв, теж отримали свою позику, я б тебе дуже любив зв’язатися з 247officedept@gmail.com / whatsapp 1-989-394-3740. . і швидко отримайте свою позику, і це безпечно і швидко, ви, у кого є втрачена надія, віра і все, що у вас є, лише в ім’я отримання позики, і нічого не виходить, бріться об заклад, якщо ви спробуєте цього чоловіка на ім’я Бенджамін, ви ніколи не пошкодуйте про що-небудь, і ваш запит на позику буде схвалено, і він буде виплачений безпосередньо на ваш банківський рахунок, тож поспішайте зараз і зв’яжіться зі швидкою реакцією на WhatsApp + 1-989-394-3740. попросіть будь-який тип Позики, і вона буде Вам надана. я бажаю вам краще

    ВідповістиВидалити